01
042019

1001 CVET mladim smučarskim upom predal 20.000 evrov

V soboto, 30. marca, je ob zaključku smučarske sezone na Krvavcu potekalo državno prvenstvo v smuku. Mladi upi slovenskega smučanja tam niso le navijali za svoje starejše kolege in praznovali dobrih uvrstitev sezone, temveč so se razveselili tudi sredstev v višini 20.000 evrov.

V letošnji sezoni jih je namreč podprla priljubljena blagovna znamka čajev 1001 CVET kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev.

V Žitu in Podravki Slovenija so svoje zaveze družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja izpolnjevali vse od lanskega oktobra s kampanjo »Z okusi narave do okusa zmage«. Tako zbrana sredstva za mlade upe slovenskega alpskega smučanja so namenjena podpori mladih smučarskih talentov in jim bodo omogočala, da lažje dosežejo svoje cilje, tako na treningih kot na tekmah v Sloveniji in tujini.

Tanja Jelača, vodja kategorije čajev, je ob predaji donacije izpostavila: »Čaji 1001 CVET so zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Tako smo še posebej veseli in ponosni, da lahko nadaljujemo to tradicijo in tokrat podpremo najobetavnejše mlade smučarske tekmovalce. Z našo podporo jim želimo olajšati pot do uresničitve sanj, poskrbeti za nemoteno vadbo in lažjo udeležbo na tekmah. S svojimi odličnimi rezultati pa perspektivni športniki kažejo, da bo prihodnost slovenskega alpskega smučanja zagotovo polna okusov zmage.«

Kampanja čajev 1001 CVET »Z okusi narave do okusa zmage« je javnosti pripovedovala zgodbo o naših najljubših čajih in predstavljala tudi mlade slovenske smučarske talente.

Miha Verdnik, vodja panoge za alpsko smučanje iz Smučarske zveze Slovenije je dodal: »Brez tovrstnih podpor bi slovensko alpsko smučanje in še posebej podmladek težko uresničevala svoj potencial in ambicije. Za doseganje perspektivnih ciljev mladih smučarjev sta namreč nujna reden trening in udeležba na tekmovanjih. Zato pozdravljamo vsako tovrstno kampanjo, ki prispeva tudi k razvoju in širši prepoznavnosti slovenskega alpskega smučanja, in smo veseli podpore, ki jo našim smučarjem izkazuje blagovna znamka 1001 CVET.«

Čaji 1001 CVET na Krvavcu niso razveselili le mladih smučarjev, ampak so tople nasmehe in okusne čaje obiskovalcem delile tudi promotorke. Navijači in smučarji so se še posebej razveselili zadnjih okusov zeliščni čajev 1001 CVET – Šmarnogorskega, Nanoškega in Pohorskega, ki so poimenovani po gorskih vrhovih in vsebujejo zelišča značilna za tamkajšnja področja. Na priljubljenost čajev 1001 CVET pa poleg vodilnega tržnega deleža v Sloveniji kaže tudi že deseto leto zapored prejet naziv Trusted brand oziroma zaupanja vredna blagovna znamka, ki ga podeljuje revija Reader’s Digest.

Prenesite sporočilo za medije (pdf)

 

Tanja Jelača (1001 Cvet) in Miha Verdnik (SZS) ob predaji sredstev v višini 20.000 EUR. Foto: Tit Košir

Mlada smučarka Živa Otoničar prisega na čaje 1001 CVET. Foto: Tit Košir

Tudi Boštjan Kline uživa v čajih 1001 CVET. Foto: Tit Košir

Čaji 1001 CVET so še dodatno ogreli dogajanje za zaključnem dogodku Dila 2019. Foto: Tit Košir

Čaji 1001CVET so še dodatno ogreli dogajanje za zaključnem dogodku Dila 2019. Foto: Tit Košir

Nazaj na seznam novic